Contoh Geguritan Jawa + Pengertian


Lagi cari geguritan tentang indonesia? Sabar dulu bentar.

udah tahu belum geguritan itu apa? bagi yang tinggal di jawa tengah khususnya kebanyakan bakal paham deh.

Pengertian geguritan itu secara singkat adalah puisi bahasa jawa.

kalau ditelusuri asal katanya dari kata “gurit” yang berarti 'sajak' atau syair.

tapi biar simpel anggap saja ini adalah puisi Jawa dan biasanya dilagukan dengan tembang.

banyak tema geguritan. ada geguritan tentang indonesia, tentang sekolah, tema sosial, bertema sahabat, geguritan yang lucu, tema ibu, dan yang lainnya.

nah langsung aja nih ya ke contoh contoh geguritan terbaru. ntar kalau ada lomba geguritan kamu bisa ikutan juga

geguritan tentang indonesia

ini tema tentang kemerdekaan indonesia

mardika
siji kata sayuta makna
ewuan getih, jiwa lan raga wis dikorbanake
rego sing kudu dibayar
demi kamardikan

geguritan bahasa jawa tentang sekolah

ini tema tentang guru

guruku ...
panjenengan send mbimbing kula lan didik kula
tekan seng mboten ngerti dad ngerti
tekan seng ora iso dadi iso
nasehate penjenengan sing tak iling

ada lagi versi 2 seperti ini

guru
slirahmu tansah digugu lan ditiru
marang kabeh muridmu...
atimu ora tau nesu
senajan aku tansah kleru

geguritan tema cinta

yg dibawah ini bertema tentang kekasih

Kekasih
Kanthinen asta iki
Kang wus nggurit janji
Lumaku ing rosaning ati
Kekasih
Amung siji tanpa rowang
Ngupadi jembarig padhang
Dumugi bakuhe rasa
Sadawane pangulandara

geguritan bahasa jawa tentang sahabat

ini tentang kawan

ana akeh hal seng angel dingerteni
kanca mesthi teko gawe menehi motivasi
senajan kadang mangkelno
nanging kadang iso gawe aku seneng
mung karo kowe aku iso ngelakoni
matur suwunku kgawe kabeh kanca kancaku

geguritan tema pahlawan

ini yang temanya tentang pahlawan

Pahlawanku... mugo gusti paring nugroho
semnee gedhene baktimu jiwo rogo
bondho dunyo tanpa sisa
amung siji pengajabmu Merdeka

geguritan tema nasihat

kalau yg di bawah ini tema perilaku sehari-hari

adik mlayu tibo ndlosor
tak slimurno ben meneng
dadi won kudu andhap asor
ben kancamu podo seneng

ntar dilanjut lagi deh kalau nemu. sama jangan lupa komen di bawah ya

Baca juga deh ya puisi Hujan Bulan Juni yang terkenal itu.
Contoh Geguritan Jawa + Pengertian Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Tauf

0 comments:

Post a Comment

Silahkan komentari info lomba ini

Cari More Lomba

Masukkan emailmu di bawah biar selalu dapet update lomba terbaru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Follow Blog Info Lomba ya. Gak follow awas, gue jitak :D

Lomba Kuis Kontes Info Menarik